Sekcja Wsparcia Użytkowników - SERWIS
Centrum Biblioteczno-Informacyjne, pok. 337, tel. (+48 22) 57 20 888
ati-inf@wum.edu.pl
- Naprawy komputerów, monitorów, drukarek, kserokopiarek (sprzęt do naprawy można zgłosić również telefonicznie, ale zgłoszenia w formie elektronicznej są realizowane w pierwszej kolejności). UWAGA poza siecią WUM aplikacja jest dostępna przez Portal SSL-VPN
Zgłoś awarię przez internet >
Sprawdź status zgłoszenia >
- Wspomaganie pracowników w bieżącej pracy, szkolenia użytkowników
- Konfigurowanie stanowisk komputerowych, instalacja oprogramowania
- Pomoc i doradztwo w sprawach zakupów sprzętu komputerowego
- Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów sprzętowych
Pracownicy sekcji posiadają upoważnienie do przetwarzania danych osobowych i poświadczenie bezpieczeństwa do dostępu do danych niejawnych oznaczonych klauzulami "zastrzeżone", "poufne". Sekcja dysponuje magazynem sprzętu zastępczego, co pozwala zapewnić użytkownikom narzędzie pracy na czas naprawy
Kontaktowe adresy e-mail
- it@wum.edu.pl główny kontakt z Działem Informatyki, problemy z kontem w Centralnym Systemie Autoryzacji, zgłaszanie wniosku o zresetowanie hasła i ustawienie hasła startowego, aktualizacja danych w Bazie pracowników
- adresy@wum.edu.pl zakładanie kont i adresów e-mail dla pracowników, doktorantów i studentów (a także jednostek, SKN-ów i wydarzeń), problemy z konfiguracją poczty
- cw@wum.edu.pl uwagi do działania Systemu Centralnego Wydruku, problemy z drukarkami lub z instalacją drukarki
- witryny@wum.edu.pl zakładanie witryn jednostek, SKN-ów i wydarzeń, helpdesk dla redaktorów witryn
Kontaktowe adresy e-mail dla pracowników
- elp@wum.edu.pl zgłoszenia zagubienia / utraty identyfikatora służbowego
- els@wum.edu.pl kontakt dla dziekanatów w sprawie Elektronicznej Legitymacji Studenckiej i aktualizacji danych studentów
- telefony@wum.edu.pl problemy z łącznością i podłączanie nowych numerów (problemy z aparatami prosimy zgłaszać do Sekcji Wsparcia Użytkowników)
- workflow@wum.edu.pl problemy z aplikacją Workflow - UWAGA w przypadku problemów technicznych z wnioskiem prosimy o zapamiętanie i podawanie jego numeru w korespondencji